Popular Articles
Hoe zeg ik mijn gebruikersovereenkomst op?
Opzeggen van de overeenkomst kan in de meeste gevallen schriftelijk (per email). Raadpleeg voor de opzegtermijn en voorwaarden jouw overeenkomst. Een opzegging wordt ten alle tijden schriftelijk bevestigd door ANNA Vastgoed & Cultuur. Heb je binnen ...
Is er parkeerruimte bij Onze Ambassade?
Nee. Er is geen parkeermogelijkheid bij Onze Ambassade. Je kunt parkeren in een van de parkeergarages rondom Onze Ambassade.
Ik kan geen verbinding maken met internet
Controleer eerst of er een regionale of landelijke storing bekend is bij de provider (meestal Ziggo) met behulp van je mobiele netwerk. Is er geen storing bij de provider bekend controleer dan of je het ANNA Wi-Fi netwerk ziet. Je computer opnieuw ...
Biedt ANNA internet aan in haar panden?
In de meeste gevallen biedt ANNA internet aan in haar locaties via een open wifi-netwerk. Zoek tussen de verbindingen naar een netwerk dat begint met 'ANNA' Maak verbinding met het netwerk en voer het wachtwoord in dat je bij aanvang van het gebruik ...
Hoe maak ik verbinding met het ANNA wifi-netwerk?
In de meeste gevallen biedt ANNA internet aan in haar locaties via een open wifi-netwerk. Zoek tussen de verbindingen naar een netwerk dat begint met 'ANNA' Maak verbinding met het netwerk en voer het wachtwoord in dat je bij aanvang van het gebruik ...