Werkruimtes Algemeen
Kan ik mijn elektrische voertuig opladen met behulp van elektra vanuit het pand waar ik van een ruimte gebruikmaak?
Nee. Je kunt jouw elektrische auto alleen opladen bij een van de daarvoor bestemde laadpalen in de omgeving. Elektrische fietsen mogen niet opgeladen worden in het pand vanwege brandveiligheid. Wanneer geconstateerd wordt dat je toch jouw voertuig ...
Hoe zit het met parkeren?
Parkeren kan alleen in de daarvoor bestemde parkeervakken rondom de locatie. Raadpleeg hiervoor het locale parkeerbeleid van de gemeente. Is er bij jouw locatie sprake van een binnenplaats, (school)plein, (ondergrondse) parkeergarage, inpandige ...
Ik heb een lekkage in mijn ruimte! Wat moet ik doen?
Is er sprake van een calamiteit? Een calamiteit is een dringende zaak waarbij direct actie moet worden genomen. Gebeurt dit niet, dan zijn de gevolgen van de eruit voortkomende schade niet te overzien. Een lekkage waarvan de gevolgen tijdelijk zijn ...
Lekkage / Waterschade
ANNA Vastgoed & Cultuur is intermediair tussen de eigenaar en de gebruiker voor schade aan het pand als gevolg van brand, storm of wateroverlast, behalve voor schade aan ramen. ANNA Vastgoed & Cultuur is niet verantwoordelijk voor schade aan de ...
Kan ik me aanmelden als huismeester wanneer ik ook een ruimte gebruik bij ANNA?
Leuk dat je overweegt je aan te melden als huismeester. Je bent dan het eerste aanspreekpunt voor gebruikers, maar ook bijvoorbeeld voor de begeleiding van onderhoudspartijen. Vanzelfsprekend staat hier een vergoeding tegenover. Neem voor meer ...
Is er een huismeester aangesteld voor deze locatie?
Bij aanvang gebruik zullen we je informeren of een huismeester is aangesteld voor deze locatie. De huismeester is altijd het eerste aanspreekpunt. Is er geen huismeester aangesteld of is deze niet aanwezig neem dan contact met ons op door het ...
Wie is er verantwoordelijk voor het onderhoud?
De eigenaar is, indien van toepassing, verantwoordelijk voor grote onderhoudswerkzaamheden in de panden en de gebruikersruimten. ANNA Vastgoed & Cultuur stelt zich als bemiddelende partij op tussen de eigenaar en gebruiker. De gebruiker is ...
Mag ik wijzigingen of aanpassingen doen aan mijn werkplek/ ruimte?
Als je een aanpassing in jouw werkruimte wilt aanbrengen, dan moet je daar altijd toestemming voor vragen aan ANNA Vastgoed & Cultuur. Alleen aanpassingen waarvoor ANNA Vastgoed & Cultuur schriftelijk toestemming heeft gegeven, mag de gebruiker na de ...
Mag ik crypto minen?
Nee. Vanwege het hoge energieverbruik is het minen van crypto currencies niet toegestaan. Servers/pc’s die 24/7 aanstaan dienen vooraf aangemeld te worden. Bij constatering of verdachte situaties kan dit leiden tot beëindiging van de overeenkomst en ...
Mag ik verlengsnoeren gebruiken?
Er mogen niet te veel verlengsnoeren worden gebruikt. Verlengsnoeren moeten altijd volledig uitgerold worden en mogen niet op andere verlengsnoeren worden aangesloten.
Mag ik de vluchtdeuren gebruiken?
De vluchtdeuren mogen alleen gebruikt worden in geval van nood. Ongeoorloofd gebruik kan leiden tot ontbinding van de overeenkomst.
Moet ik aanwezig zijn als een monteur in mijn ruimte komt voor een reparatie?
Wanneer je een storing hebt gemeld middels een ticket en een onderhoudsmonteur plant een inspectie- of reparatiebezoek in voor jouw ruimte dan dien je hierbij aanwezig te zijn. Wanneer het bezoek gepland staat en je bent niet op de afgesproken tijd ...
Mogen jullie mijn ruimte betreden?
Toegang medewerkers ANNA Vastgoed & Cultuur Alle ruimten in de panden die ANNA Vastgoed & Cultuur beheert, moeten te allen tijde toegankelijk zijn voor de medewerkers van ANNA Vastgoed & Cultuur. Controles worden slechts uitgevoerd door personen die ...
Moet ik een inboedel- of aansprakelijkheidsverzekering hebben akls ik een tijdelijke ruimte gebruik?
ANNA Vastgoed & Cultuur is niet verantwoordelijk voor schade aan de inboedel van de gebruiker en adviseert de gebruiker zijn inboedel ten alle tijden zelf te verzekeren tegen brand-, water- en glasschade. Gebruiker dient eigen goederen zelf te ...
Wat doe ik bij schade ten gevolge van een brand?
Brand-, storm-, glas- en waterschade; ANNA Vastgoed & Cultuur is intermediair tussen de eigenaar en de gebruiker voor schade aan het pand als gevolg van brand, storm of wateroverlast, behalve voor schade aan ramen. ANNA Vastgoed & Cultuur is niet ...
Wat doe ik bij schade ten gevolge van een inbraak?
ANNA Vastgoed & Cultuur is intermediair tussen de eigenaar en de gebruiker voor schade aan het pand als gevolg van inbraak, behalve voor glasschade. Als de gebruiker een kopie van aangifte bij de politie kan overhandigen, herstelt ANNA Vastgoed & ...
Wie onderhoud de tuin / buitenruimte?
Tuinonderhoud en de buitenruimte wordt, tenzij anders vermeld, gezamenlijk uitgevoerd door de gebruikers van de locatie. Raadpleeg het ANNA huisreglement voor de demarcatielijst. Je vindt HIER het document.
Mag ik bedrijfsreclame ophangen in het pand?
Aanplakken en ophangen van kunst, reclame en bedrijfspromo is niet toegestaan zonder toestemming. Dien je aanvraag in door het aanmaken van een ticket.
Mijn zonwering werkt niet / is stuk
Storingen meld je via een ticket. Er is geen sprake van reparatieplicht. In het kader van leegstandsbeheer is kan het zo zijn dat er geen onderhoud of reparatie zal worden uitgevoerd wanneer zaken stuk gaan. Bij het in behandeling nemen van jouw ...
Mag ik de inpandige zonwering/ gordijnen/ lamellen in mijn werkruimte verwijderen?
In overleg met ANNA mag je zaken verwijderen. Hiervoor dien je schriftelijk toestemming te vragen en te krijgen. De verwijderde zaken dienen bewaard te blijven. ANNA biedt geen ruimte tot opslag van verwijderde zaken. Wanneer blijkt dat verwijderde ...
Mag ik de ANNA-posters verwijderen in mijn ruimte?
Nee. De ANNA-posters zijn onderdeel van de beheersopdracht met de eigenaar van het pand en dienen ten alle tijden te blijven hangen. Medewerkers van ANNA zullen de posters regelmatig controleren en waar nodig vervangen.
Is er camerabeveiliging aanwezig?
Camerabeveiliging, indien aanwezig, wordt in nagenoeg alle gevallen niet meer actief gebruikt. Dit heeft te maken met contracten die door de eigenaar kunnen worden beëindigd en onvoldoende toegang tot het camerasysteem. Je kunt in jouw werkruimte ...
Is er een inbraakalarm aanwezig?
Een inbraakalarm, indien aanwezig, wordt in nagenoeg alle gevallen niet meer actief gebruikt. Dit heeft te maken met de 24-uurs toegang die gebruikers tot het pand hebben.
Waar kan ik grofvuil laten?
Grofvuil dien je ten alle tijden zelf af te voeren. Indien er grofvuil wordt aangetroffen in een van onze locaties en er is geen eigenaar aan te wijzen dan zal ANNA de zaken af laten voeren waarbij de gemaakte kosten zullen worden verdeeld onder alle ...
Wanneer wordt afval opgehaald?
In de meeste gevallen heeft ANNA een contract afgesloten voor het ophalen van restafval (papier en plastic). De huismeester kan je vertellen waar je de containers kunt vinden en hoe vaak ze geleegd worden. Indien er geen huismeester is aangesteld ...
Is er een afvalcontainer?
In de meeste gevallen heeft ANNA een contract afgesloten voor het ophalen van restafval (papier en plastic). De huismeester kan je vertellen waar je de containers kunt vinden en hoe vaak ze geleegd worden. Indien er geen huismeester is aangesteld ...
Waar kan ik afval kwijt?
In de meeste gevallen heeft ANNA een contract afgesloten voor het ophalen van restafval (papier en plastic). De huismeester kan je vertellen waar je de containers kunt vinden en hoe vaak ze geleegd worden. Indien er geen huismeester is aangesteld ...
De lift werkt niet (meer)
In veel gevallen binnen leegstandsbeheer wordt een lift uitgeschakeld door de eigenaar om kosten voor onderhoud te besparen. Heeft de lift tot op heden gewerkt, maar nu niet meer, probeer dan uit te zoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Staat er ...
Is er een lift aanwezig?
Raadpleeg als eerste de huismeester. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld, stel je vraag dan middels een ticket. LET OP: Indien er een lift aanwezig is geldt dat er nooit sprake is van reparatieplicht voor de eigenaar of ANNA. In ...
Is er een fietsenstalling die ik kan gebruiken?
Raadpleeg als eerste de huismeester. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld, stel je vraag dan middels een ticket.
Mag ik een eigen deurbel ophangen?
In een aantal gevallen mag je zelf een draadloze deurbel plaatsen bij de voordeur. Dit kan alleen in overleg met en na schriftelijke toestemming van ANNA Vastgoed & Cultuur. De aanvraag dien je in te dienen middels het aanmaken van een ticket. ...
De deurbel doet het niet
Benader als eerste de huismeester en bekijk of je zelf tot een oplossing kunt komen. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld en je kunt het probleem niet zelf oplossen, maak dan een ticket voor deze storing aan. Raadpleeg ten alle ...
De CV in het hele pand werkt niet
Heb je de radiatorknop opengezet en wordt de radiator niet warm, meld de storing dan middels een ticket. Raadpleeg ten alle tijden de huismeester (indien aangesteld en aanwezig) en het ANNA huisreglement. Je vindt HIER het document
De CV in mijn ruimte werkt niet
Heb je de radiatorknop opengezet en wordt de radiator niet warm, meld de storing dan middels een ticket. ANNA doet ten alle tijden haar best de storing zo spoedig mogelijk te laten verhelpen, maar is hierbij afhankelijk van derden partijen. Je kunt ...
Mag ik een schilderij in de gang ophangen?
Aanplakken en ophangen van kunst, reclame en bedrijfspromo is niet toegestaan zonder toestemming. Dien je aanvraag in door het aanmaken van een ticket.
Mijn gootsteen is verstopt en loopt niet meer door
Wanneer het water in de spoelbak niet meer doorloopt en je zelf hebt geprobeerd dit op te lossen kun je een ticket aanmaken voor het ontstoppen van de afvoer. Indien blijkt dat de verstopping is veroorzaakt door gebruiker dan zullen de kosten voor ...
Kan ik laden en lossen voor het pand?
In veel gevallen wel. Neem voor het laden en lossen bij een van onze locaties contact op met de huismeester. Indien er geen huismeester is aangesteld kun je een ticket aanmaken waarna een van onze medewerkers contact met je zal opnemen.
Ik wil een andere ruimte
Indien mogelijk zal ANNA je helpen een andere ruimte te bieden binnen het aanbod van werkruimtes. Neem hiervoor contact op met de afdeling verhuur. Voor verhuizingen binnen het beschikbare aanbod van ANNA Vastgoed &Cultuur dient de overeenkomst ...
Kan ik mijn ruimte laten schoonmaken door de schoonmaker van het pand?
Dat is per locatie verschillend. Maak hiervoor een ticket aan met jouw vraag. Raadpleeg ten alle tijden het ANNA huisreglement. Je vindt HIER het document
Wordt er schoongemaakt in het pand?
Dat is per locatie verschillend. Is er geen sprake van een aangesteld schoonmaakbedrijf voor deze locatie dan worden gangen, gemeenschappelijke ruimten en toiletten gezamenlijk schoongehouden door de gebruikers. Raadpleeg ten alle tijden het ANNA ...
Next page