Is er een huismeester aangesteld voor deze locatie?

Is er een huismeester aangesteld voor deze locatie?

Bij aanvang gebruik zullen we je informeren of een huismeester is aangesteld voor deze locatie. De huismeester is altijd het eerste aanspreekpunt. Is er geen huismeester aangesteld of is deze niet aanwezig neem dan contact met ons op door het aanmaken van een ticket.
    • Related Articles

    • Is er een lift aanwezig?

      Raadpleeg als eerste de huismeester. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld, stel je vraag dan middels een ticket. LET OP: Indien er een lift aanwezig is geldt dat er nooit sprake is van reparatieplicht voor de eigenaar of ANNA. In ...
    • Is er een fietsenstalling die ik kan gebruiken?

      Raadpleeg als eerste de huismeester. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld, stel je vraag dan middels een ticket.
    • Is er een afvalcontainer?

      In de meeste gevallen heeft ANNA een contract afgesloten voor het ophalen van restafval (papier en plastic). De huismeester kan je vertellen waar je de containers kunt vinden en hoe vaak ze geleegd worden. Indien er geen huismeester is aangesteld ...
    • Kan ik me aanmelden als huismeester wanneer ik ook een ruimte gebruik bij ANNA?

      Leuk dat je overweegt je aan te melden als huismeester. Je bent dan het eerste aanspreekpunt voor gebruikers, maar ook bijvoorbeeld voor de begeleiding van onderhoudspartijen. Vanzelfsprekend staat hier een vergoeding tegenover. Neem voor meer ...
    • De lift werkt niet (meer)

      In veel gevallen binnen leegstandsbeheer wordt een lift uitgeschakeld door de eigenaar om kosten voor onderhoud te besparen. Heeft de lift tot op heden gewerkt, maar nu niet meer, probeer dan uit te zoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Staat er ...