Mijn zonwering werkt niet / is stuk

Mijn zonwering werkt niet / is stuk

Storingen meld je via een ticket. Er is geen sprake van reparatieplicht.

In het kader van leegstandsbeheer is kan het zo zijn dat er geen onderhoud of reparatie zal worden uitgevoerd wanneer zaken stuk gaan. Bij het in behandeling nemen van jouw ticket zullen we hier uitsluitsel over geven.

    • Related Articles

    • Mag ik de inpandige zonwering/ gordijnen/ lamellen in mijn werkruimte verwijderen?

      In overleg met ANNA mag je zaken verwijderen. Hiervoor dien je schriftelijk toestemming te vragen en te krijgen. De verwijderde zaken dienen bewaard te blijven. ANNA biedt geen ruimte tot opslag van verwijderde zaken. Wanneer blijkt dat verwijderde ...
    • De lift werkt niet (meer)

      In veel gevallen binnen leegstandsbeheer wordt een lift uitgeschakeld door de eigenaar om kosten voor onderhoud te besparen. Heeft de lift tot op heden gewerkt, maar nu niet meer, probeer dan uit te zoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Staat er ...
    • Het slot van mijn ruimte is stuk

      Wanneer het een door jou zelf geplaatste cilinder betreft of het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe ...
    • Het slot van mijn ruimte is stuk

      Wanneer het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe sleutel te ontvangen. Betreft het het enige en originele ...
    • Het slot van de voordeur is stuk

      Benader indien van toepassing als eerste de huismeester van de locatie. Is deze niet aangesteld of niet aanwezig, maak dan een ticket aan en omschrijf zo helder mogelijk wat het probleem is.