Mag ik het slot van mijn ruimte vervangen?

Mag ik het slot van mijn ruimte vervangen?

Als er een slot op de gebruikersruimte zit, dan krijgt de gebruiker een kopie van de sleutel. Voor de toegangspas/sleutels wordt een borg betaald, die nabeëindiging van de gebruikersovereenkomst weer wordt teruggegeven mits alle afspraken zijn nagekomen.

− Als er geen slot op de gebruikersruimte zit, dan kan er alleen in overleg en in opdracht van ANNA Vastgoed & Cultuur een slot geplaatst worden door een gecertificeerd persoon. ANNA Vastgoed & Cultuur dient binnen één dag naoplevering een kopie van de sleutel hebben.

− Ook als de gebruiker zelf sloten vervangt of bijplaatst, dient ANNA Vastgoed & Cultuur binnen één dag een kopie van de sleutels te ontvangen. De kosten voor het maken van deze kopie zijn altijd voor rekening van de gebruiker.







    • Related Articles

    • Het slot van mijn ruimte is stuk

      Wanneer het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe sleutel te ontvangen. Betreft het het enige en originele ...
    • Het slot van mijn ruimte is stuk

      Wanneer het een door jou zelf geplaatste cilinder betreft of het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe ...
    • Er zit geen slot op mijn deur

      Als er geen slot op de gebruikersruimte zit, dan kan er alleen in overleg en in opdracht van ANNA Vastgoed & Cultuur een slot geplaatst worden door een gecertificeerd persoon. ANNA Vastgoed & Cultuur dient binnen één dag naoplevering een kopie van ...
    • Mag ik een sleutel kopiëren/dupliceren?

      Dat mag, maar er dienen zo min mogelijk sleutels in omloop te zijn. De gebruiker is verplicht ANNA Vastgoed & Cultuur te laten weten hoeveel sleutels hij/zij heeft laten bijmaken.
    • Het slot van de voordeur is stuk

      Benader indien van toepassing als eerste de huismeester van de locatie. Is deze niet aangesteld of niet aanwezig, maak dan een ticket aan en omschrijf zo helder mogelijk wat het probleem is.