Wie is er verantwoordelijk voor het onderhoud?
De eigenaar is, indien van toepassing, verantwoordelijk voor grote onderhoudswerkzaamheden in de panden en de gebruikersruimten.
ANNA Vastgoed & Cultuur stelt zich als bemiddelende partij op tussen de eigenaar en gebruiker. De gebruiker is verantwoordelijk voor kleinere, dagelijkse reparaties in zijn gebruikersruimte en/of de gezamenlijke ruimten.
Raadpleeg hiervoor het ANNA huisreglement. Je vindt
HIER het document
Related Articles
Wie onderhoud de tuin / buitenruimte?
Tuinonderhoud en de buitenruimte wordt, tenzij anders vermeld, gezamenlijk uitgevoerd door de gebruikers van de locatie. Raadpleeg het ANNA huisreglement voor de demarcatielijst. Je vindt HIER het document.
Wordt er schoongemaakt in het pand?
Dat is per locatie verschillend. Is er geen sprake van een aangesteld schoonmaakbedrijf voor deze locatie dan worden gangen, gemeenschappelijke ruimten en toiletten gezamenlijk schoongehouden door de gebruikers. Raadpleeg ten alle tijden het ANNA ...
Is er een huismeester aangesteld voor deze locatie?
Bij aanvang gebruik zullen we je informeren of een huismeester is aangesteld voor deze locatie. De huismeester is altijd het eerste aanspreekpunt. Is er geen huismeester aangesteld of is deze niet aanwezig neem dan contact met ons op door het ...
Is er een lift aanwezig?
Raadpleeg als eerste de huismeester. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld, stel je vraag dan middels een ticket. LET OP: Indien er een lift aanwezig is geldt dat er nooit sprake is van reparatieplicht voor de eigenaar of ANNA. In ...
Kan ik laden en lossen voor het pand?
In veel gevallen wel. Neem voor het laden en lossen bij een van onze locaties contact op met de huismeester. Indien er geen huismeester is aangesteld kun je een ticket aanmaken waarna een van onze medewerkers contact met je zal opnemen.