Ik ben mijn sleutel verloren?
Bij verlies of diefstal van de toegangspas/sleutels betaalt de gebruiker de kosten voor het laten maken van nieuwe sleutels, en het vervangen van sloten/cilinders indien van toepassing.
Maak hiervoor een ticket aan en omschrijf zo helder mogelijk wat er is gebeurt. Bij diefstal dient altijd aangifte gedaan te worden en een procesverbaal overlegt te worden.
Related Articles
Hoe kan ik een extra sleutel bestellen?
Per gebruikersovereenkomst wordt één toegangspas/sleutel uitgegeven om het pand te kunnen betreden. Als er per contract meerdere gebruikers zijn, dan betaalt ANNA Vastgoed & Cultuur een tweede toegangspas/voordeursleutel. De kosten voor het maken ...
Mag ik het slot van mijn ruimte vervangen?
Als er een slot op de gebruikersruimte zit, dan krijgt de gebruiker een kopie van de sleutel. Voor de toegangspas/sleutels wordt een borg betaald, die nabeëindiging van de gebruikersovereenkomst weer wordt teruggegeven mits alle afspraken zijn ...
Het slot van mijn ruimte is stuk
Wanneer het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe sleutel te ontvangen. Betreft het het enige en originele ...
Het slot van mijn ruimte is stuk
Wanneer het een door jou zelf geplaatste cilinder betreft of het een extra bijgezet slot betreft zoals bijvoorbeeld een zogenaamd penslot dan kun je deze zelf voor eigen rekening laten vervangen. ANNA dient binnen 24 uur een kopie van de nieuwe ...
Er zit geen slot op mijn deur
Als er geen slot op de gebruikersruimte zit, dan kan er alleen in overleg en in opdracht van ANNA Vastgoed & Cultuur een slot geplaatst worden door een gecertificeerd persoon. ANNA Vastgoed & Cultuur dient binnen één dag naoplevering een kopie van ...