De CV in het hele pand werkt niet
Heb je de radiatorknop opengezet en wordt de radiator niet warm, meld de storing dan middels een ticket.
Raadpleeg ten alle tijden de huismeester (indien aangesteld en aanwezig) en het ANNA huisreglement.
Je vindt HIER het document
Related Articles
De CV in mijn ruimte werkt niet
Heb je de radiatorknop opengezet en wordt de radiator niet warm, meld de storing dan middels een ticket. ANNA doet ten alle tijden haar best de storing zo spoedig mogelijk te laten verhelpen, maar is hierbij afhankelijk van derden partijen. Je kunt ...
De lift werkt niet (meer)
In veel gevallen binnen leegstandsbeheer wordt een lift uitgeschakeld door de eigenaar om kosten voor onderhoud te besparen. Heeft de lift tot op heden gewerkt, maar nu niet meer, probeer dan uit te zoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Staat er ...
De deurbel doet het niet
Benader als eerste de huismeester en bekijk of je zelf tot een oplossing kunt komen. Indien voor deze locatie geen huismeester is aangesteld en je kunt het probleem niet zelf oplossen, maak dan een ticket voor deze storing aan. Raadpleeg ten alle ...
Toegang tot het pand / verlies of schade sleutel
Toegang tot het pand kan op een aantal manieren verkregen worden. Voordeursleutel via Bold Smartlock Toegangspas Wanneer je geen toegang meer kunt krijgen tot het pand doordat je de sleutel kwijt bent, de Bold app niet werkt of jouw toegangspas kwijt ...
Mag ik een evenement organiseren in mijn ruimte / in het pand?
Gebruikers mogen zonder schriftelijke toestemming van ANNA Vastgoed & Cultuur geen feesten geven, of de door hen gebruikte ruimte voor andere activiteiten gebruiken dan in de gebruikersovereenkomst is opgenomen. Toestemming kan worden aangevraagd ...